7 τύποι που συναντάς στα social media Καλυμνίων (μέρος 1ο)


Μετά την επιτυχημένη αναφορά στους τύπους των καλύμνικων γυμναστηρίων, ο Αχινιός εισχωρεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ασχολείται με ιδιαίτερες μορφές που όλοι έχουμε συναντήσει.


O θείος/ Η θεία 

...Που όλοι έχουμε. Μπορεί να μην είναι συγγενής αλλά έχει την ηλικία ώστε να τον φωνάζουν "θείο". Δεν ξεχνά να καλημερίσει όλους με τέτοιες εικόνες:

για να πάρει ανάλογες απαντήσεις από άλλους θείους/θείες. Προφανώς όντας συνταξιούχος, έχει άπλετο χρόνο να ψάχνει στο διαδίκτυο  youtube για ευχάριστες ειδήσεις όπως την επικείμενη ισλαμοποίηση του έθνους, το ποσοστό των εβραιοσιωνιστών της βουλής, και βίντεο με κακοποιημένα ζωάκια τα οποία κοινοποιεί με σχόλιο: " ΚΡΕΜΑΣΜΑ ΘΕΛΟΥΝ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΙ ΣΟΥ ΕΦΤΕΞΕ ΤΟ ΣΚΥΛΑΚΗ ΚΤΗΝΟΣ". Θα εκφράσει άποψη σχεδόν για τα πάντα αλλά δεν τον διαγράφεις γιατί, ας πούμε την αλήθεια, σου κάνει αρκετά like. Φυσικά, το τελευταίο πράγμα που κάνει πριν κοιμηθεί είναι να καληνυχτίσει όλους τους φίλους του:



Το μικρό ξεπεταγμένο

Δεν χρειάζεται υπερβολική ανάλυση. Τα κορίτσια αυτά εξαπλώνονται με το ρυθμό που εξαφανίζονται τα φύλλα σε ένα κυριακάτικο τραπέζι. Για αυτήν, τα social media αποτελούν λόγο ύπαρξης, καθώς τα likes και τα θετικά σχόλια είναι το οξυγόνο της. Έχει χιλιάδες "φίλους" ενώ ετοιμάζεται να ανοίξει και δεύτερο προφίλ (ή να κλείσει το παλιό). Προσπαθεί να ανεβάζει τις σημαντικές στιγμές τους κάθε στιγμή τους σε φέισμπου και ίνσταγκρα, φροντίζοντας να υπάρχει και ένα άσχετο σχόλιο
Πολλές κατεκτήσεις

Κατά μέσο όρο δίνει 64,3 χυλόπιτες ημερησίως και περιμένει τον πρίγκηπα του παραμυθιού που θα την αγαπήσει για αυτό που είναι και όχι για αυτό που δείχνει (...)

Ο μονοψήφιος

Ο χαρακτηρισμός αναφέρεται στα likes που παίρνει. Είναι ο φτωχός και μόνος καουμπόι του φέισμπουκ. Αυτά που ανεβάζει, αφορούν μόνο εκείνον και το πρώτο (και συνήθως το μοναδικό) like που θα πάρει, θα είναι από τον εαυτό του. Δεν το βάζει ποτέ κάτω και συνεχίζει τις αναρτήσεις, προσπαθώντας να βρει αποδοχή από διψήφιο αριθμό φίλων. Με το χιούμορ δεν το 'χει και πολύ αλλά στην περίπτωση που θα βάλει κάτι που σου αρέσει, θα βρεις τον εαυτό σου να ντρέπεται να πατήσει "μου αρέσει", αφού πρακτικά είναι σαν να λες "σε γουστάρω".


Η μανικιουρίστ/ αισθητικός

Εδώ και λίγα χρόνια, στα κοινωνικά δίκτυα του τόπου μας, επικρατούν τρία πράγματα: Η "τρομοκρατία των λαθρομεταναστών", φωτογραφίες με μωρά και φωτογραφίες με νύχια. Άπειρες φωτογραφίες με νύχια σε ο,τι χρώμα και σχέδιο μπορεί να επινοήσει ο ανθρώπινος νους, ενώ στο ίδιο μήκος κύματος κινούνται και οι φωτογραφίες των αισθητικών. Το αποτέλεσμα είναι δύο στις τρεις φωτογραφίες που βλέπεις στα social media να έχουν νύχια ή βαμμένα μοντέλα, σε σημείο που νομίζεις πως η μέση Καλυμνιά όταν βαφτεί θα είναι έτσι:



ενώ στην πραγματικότητα είναι έτσι:



Ο πέφτουλας 

Ένα ρητό λέει: "Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς". Αυτό είναι το μότο του πέφτουλα, μόνο που το "επιτρέπεται", το κάνει "πρέπει". Ένα απέραντο σαφάρι είναι για αυτόν το ίντερνετ και καλείται να κυνηγήσει τις κοπέλες που θα του κινήσουν την προσοχή. Σχεδόν όλες δηλαδή. Για αυτόν, το "πέσιμο" είναι καθαρά μαθηματικά. "Έστω ότι στέλνω/σχολιάζω σε 10 κοπέλες. Τουλάχιστον μία από αυτές θα ανταποκριθεί. Δεν είμαι και χάλια" θα σκεφτεί. "Άρα αν στείλω σε 20, θα απαντήσουν πάνω από δύο και έτσι θα έχω και επιλογές. Θα κάνω εγώ παιχνίδι μετά". Σαν άλλος Λούκυ Λουκ, πατάει λάικ και σχολιάζει πιο γρήγορα και από τη σκιά του. Μερικά από τα σχόλιά του:
"Είσαι πολύ όμορφη το ξέρεις;" (-Όχι, ευχαριστώ που με πληροφόρησες όμως)
"Τούμπανοοοο <3" (Σχόλιο που εμπεριέχει και μουσικές ανησυχίες)
"Καλημέρα όμορφε άγγελε" (Το χριστιανικό το παλικάρι)
"Ο Μιχαλαράς είναι ο μπαμπάς σου; Γιατί είσαι τόσο γλυκιά (-΄Γιατί, αν ο μπαμπάς μου ήταν ο Λάμπος θα έπρεπε να είμαι κότα;)


Η νέα μανούλα

Βλέπει τα κοινωνικά δίκτυα ως ημερολόγιο για την καταγραφή της ζωής του σπλάχνου της. Η πορεία του καταγράφεται από τη στιγμή της σύλληψης μέχρι να πάει σχολείο (εκτός κι αν προκύψει άλλη εγκυμοσύνη, οπότε sorry μικρέ, δεν είσαι στη μόδα πλέον). Η καθημερινότητά της στα κοινωνικά δίκτυα περιλαμβάνει φωτογραφία με την κοιλιά, υπερηχογράφημα με την πορεία της εγκυμοσύνης και ενημέρωση σχετικά με τις παράξενες λιγούρες και τις επισκέψεις του κυρίου Τούλη του Εμετούλη. Όταν γεννηθεί το μωρό είναι απαραίτητη η πρώτη φωτογραφία με το αμνιακό υγρό και το σχόλιο: "Ίδιος ο μπαμπάς του όταν βγαίνει από το μπάνιο". Όσο περνάει ο καιρός οι φωτογραφίες πολλαπλασιάζονται, με τα ακόλουθα σχόλια να είναι χαρακτηριστικά:

"Ήταν άτακτος σήμερα"
"Επιτέλους κοιμόμαστε"
"Η μανούλα μου ειναι η καλήτερη του κόζμου" (οκ νήπιο είναι, δε ξέρει ορθογραφία)
"Σας είπα ότι έχω γίνει μανούλα;"
"Τα πρώτα μας κακάκια στην πάνα"
"Το πεπόνι δεν μας άρεσε, το βγάλαμε έξω"

(Όλα τα σχόλια προέρχονται από δημόσια προφίλ μαμάδων)





Ο φορέας 



Όλοι έχουμε τον φίλο που πατάει κλικ στα πάντα αδιακρίτως, με ρίσκο να εκθέσει τον υπολογιστή και την υπόληψή του σε κίνδυνο. Βέβαια όταν βλέπεις ανάρτηση με τίτλο: "ΣΟΚ! Η ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΗ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΤΑΙΝΙΑ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΜΠΑΚΟΥΛΗ" δεν μπαίνεις στον πειρασμό να τη δεις; Όχι, γιατί πρέπει να σκεφτείς:

  • Αφού είναι απαγορευμένη, τι κάνει στο facebook;
  • Τι σόι ιστοσελίδα είναι αυτή με όνομα wts.dfreik.par;
  • ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΡΗΝΗ ΜΠΑΚΟΥΛΗ (ισχύει, μόλις την ανακάλυψα)
Άλλες κλασικές παγίδες είναι τα "Συγχαρητήρια, κερδίσατε ένα iPhone 9X" και "Πατήστε εδώ και κερδίστε μια δωροεπιταγή 500 € από τα ΑΒ".
Τα κλικ σε ανύπαρκτες ιστοσελίδες έχουν ως αποτέλεσμα, ο φορέας να γεμίσει ψηφιακά "μικρόβια" που μπορούν να έχουν πρόσβαση στο προφίλ του, να κάνουν αναρτήσεις και να στέλνουν στους φίλους του πολλές φορές άσεμνες εικόνες. Αν αντιληφθείς πως έχεις έναν φίλο φορέα, υπάρχει μία μόνο διαδικασία για την κάθαρση: Αναφορά-Διαγραφή-Μπλοκ.

To αφιέρωμα θα συνεχιστεί και με επόμενο μέρος και μέχρι τότε μην ξεχνάτε: Αν δεν γνωρίζετε κάποιον από τους παραπάνω, τότε μάλλον είστε εσείς

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια